Sunday, February 8, 2009

Cerita tentang aku

Aku sibuk sgt lately....kerja menimbun-nimbun.....nie bukan kerja tak siap tau...kerja tak siap cuma dalam lebih kurang ten persen...hehe..pastu dengan demam dengan terseliuh kaki...hehe...sampai ada sekali tu kerja banyak sgt ....dan bos plak nak cepat (biasalahkan...bos memang nak cepat jer...samalah kalau yg jadi bos pun.....ekekeke)...aku dapat difficulty in breathing....ish ish ish...sian aku...seb baik menten n dapat siapkan kerje2x aku tu....n aku bersyukur sgt sebab esok cuti....dapatlah aku berehat sepuas-puas hati...

Keadaan kat rumah baru pun dah semakin selesa...streamyx dah ada, peti ais dah sampai, mesin basuh dah sampai, air-cond dah psg.....tinggal lg bed frame aku tak dapat lagi....so far dah serba lengkap....cumenyer furniture yg ada hanyalah meja n kerusi komputer utk aku laki bini buat kerja...hehe...kunci rumah kat bangi dah ambik.....so sekarang attention kami beralih kat sana plak....nie tengah nak isi komplen form....lepas tu nak psg grill. Kita org nak psg grill yg biasa2x jer...n regenye lebih kurang RM2K. Lepas tu kami nak sewakan....waktu kami ambik kunci tu...wakil pemaju tu pun bukak rahsia psl rege rumah kitaorg tu.....dia kata pemaju sebenarnya rugi sebab dia org salah kira...dia kata lagi umah tu sepatutnye berharga RM220K tapi depa terjual RM194K....n sekarang nie rege dia dah dekat RM260K...suke kami dengar....heheh....Lepas tu kami since pemaju siapkan lewat rumah nie so depa kena bayar kami RM7886 dalam 10 months installment...alhamdullillah...ada site income untuk 10 months....hehehe.....

Berbalik mengenai aku nie tadi.....aku sebenarnya tengah menghitung hari menunggu tarikh mula permohonan eMBA.....dah tak sabar nak apply dah nie....dah tak sabar nak membusykan diri ini untuk tempoh dua tahun lagi....hehe....rindu plak rasanya bila terkenang time ambik skroll nanti...hehehe...berangan sungguh la aku nie....

Perasaan aku time ini adalah aku penat....penat sgt dan nak berehat.....

No comments: