Thursday, March 10, 2011

eMBA

Lagi satu subjek aku dah habis 3rd sem...cepat betul masa berlalu. Final sem start lepas raya...so aku akan ada 4 bulan punya lama mid term break..yippiiieeee. dah lama aku nak menghirup udara segar hujung minggu di mall-mall, pasar-pasar, taman-taman dan seumpamanya....dah setahun setengah menghirup udara hujung minggu kat UiTM..huhu...tak leh nak bayangkan perasaan aku yg sgt tak sabar2x nak habis belajar..penat toksah nak cakapla...malas jer nak pikir...go on and go on jer...

Kalau boleh aku nak score untuk subjek subjek yg akan dtg nie..nak naikkan balik pngk drp 3.6+ ke 3.75+..hehehe..macamla kalau dapat MBA aku bleh naik gaji...huhu..tapi mana tahu kan...rezeki Allah nak bagi...

lepas eMBA apa pulak ek??? lecturer aku kat UiTM Shah Alam ajak buat pHd 3 thn tanpa perlu buat master..course nutraceutical...kalau berjaya habis aku bleh dapat tittle 'doktor'....best kan...hmmmmm aku sgt minat...tapi seperti biasa aku tak nak terburu-buru...aku dah plan banyak..n perlu laksanakan one by one...sampai masa aku nak buat..letihla kerje kilang nie..kalau ada kelulusan lain bleh jadi lecturer ke apa ke...

No comments: