Sunday, December 27, 2009

Undescribeable feeling....


Perasaan ku memang tak dapat nak digambarkan semasa pendaftaran tadi...nervous and excited...walaupun aku tahu further study nie bukanlah perkara main-main...tapi tak salah mempunyai excitement untuk belajar kerana aku memang dahaga ilmu.......dan aku rasa aku nak lebih berknowledge dalam bussines....so that aku tak terikat atau hanya boleh menjawat jawatan mengikut kelulusan aku je....

Kelas aku start 9hb Jan...sabtu 2-6 pm and Ahad 8am-2pm. And aku dah cakap kat husb yg aku maybe nak one day untuk dok kat library...maybe sabtu...so ahad aku bleh dok umah ngan famili....selmat tinggal shopping complex...aku pasti merinduimu.....for this two years no more shopping as i wish...but study and study....aku ambik 3 subjek untuk 3 semester pertama and last semester 4 subject...most subject 3 jam kredit......tadi aku ada baca pasal anugerah siswazah cemerlang @ anugerah dekan kena dapat at least 3.75 untuk dua subjek setiap semester...aku nak cuba untuk score....semoga aku dapat....hehe...


Aku tak de plan nak add or drop subjek..just follow yg standard and akan habis dalam tempoh 2 tahun..tak perlu terburu-buru...sb aku ada komitmen lain...esp keje....sekarang aku kena fikir cara terbaik untuk menguruskan masa aku dan paling penting aku nak hidup aku and famili terus terurus....harap kalau papa baca entry nie..tolonglah bagi sokongan mu sepenuh hati dan seikhlas hati...semoga perjalanan ini diberkati dan semoga diakhir perjalanan ini sesuatu yang manis bakal dikecapi bersama. AMIN ya rabbal alamin....

No comments: