Sunday, June 7, 2009

Zu & Apis wedding..Taiping

Last week, aku n hubby pergi Taiping tengok Zu ngan Apis kawin. Hubby aku jadik pengapit ...Apis kawan baik dia..so dia tak kisah jadikan hubby ku pengapit dia...pasangan pengantin yg sama cantik sama padan nie taja penginapan kitaorg kat Kamal Lodge...Indah sgt tempat tu...ada swimming pool. Adam nampak jer kolam tu terus nak bukak suar n baju nak mandi...sian dia aku tak bagi sb time kami sampai tu hujan turun renyai2x....lewat petang baru kami mandi..pastu lepas maghrib bersiap pergi majlis akad nikah diaorg. Aku dok dlm keta jer lepas jumpa pengantin sb adam tido...

Esoknya kami mandi pagi kat dlm swimming pool...hehe....






Lepas balik dr kenduri kawin kami bergambar kat tasik Taiping...pastu Adam nampak bot dia ajak naik bot..so kami dengan berbaju kurung ...hubby siap bersampin lagi pergilah mengayuh bot tu.....hehe .....petang tu terjun dalam kolam lagi..n malam tu balik KL sb esok harinya in laws aku dtg kl sb adik ipar aku konvo...



No comments: