Sunday, June 7, 2009

Tempah baju raya


Hehe pape jelah entry aku kali nie.....posa tak abih ganti lagi dah sibuk nak tempah baju...hehe...bukan apa takut tak sempat...aku tempah dua helai..satu kurung pahang satu kebaya. Ingat tema kaler taun nie nak buat kaler purple gelap. Aku soh taylor tu jahit sulam manik sekali. Aku pun ingat nek kecikkan beberapa helai baju lagi sb aku dan semakin kurus sejak dua menjak nie. Aku dah turun 6kg. Berat aku sekarang nie adalah berat aku sebelum kawin. Diet? takdelah ...asben aku iyelah...aku pakse diet...kuang kuang kuang.....aku sibuk sebab tu aku turun berat. Tapi aku still pakai korset lagi...sb bagi aku yg paling ptg adalah shape.


Semalam taylor tu call aku kate ada mak datin mana tah berkenan kat baju aku...siap mengenden ngenden nak beli baju aku.....mak oi....tak berbaju plak aku sat gi....hehehe...

No comments: