Saturday, June 20, 2009

Happy Fathers Day

Semalam lepas balik kerja aku bawak Adam pergi beli kek ngan hadiah kat asben. Seb baik Adam nak jalan sendiri...dia cuma nak dukung kejap jer....aku maleh nak bawak kuar stroller...hehe...


Aku beli pizza kat asben, Adam plak aci nampak pizza hut jer mulut dah riuh nak pi pizza...pastu nampak mc d, tarik tgn aku bawak kat dia punyer menu board nak Fillet O Fish....aku iye iye jer tanya dia nak ke adam? Pastu dia tinggal aku cam tur jer.....dia terus p kat playground....pastu aku pi kat secret recepie nak beli kek dia nampak kfc....bising mulut dia fc..fc....nak oi...kita kan dah beli pizza...


Suke aku bila dia nak tolong bawak barang sket....hehe...dah boleh diharap nie.....
Balik umah siap-siap nak suprise asben aku..tapi dia balik lambat....10.30 baru balik...entertain client dr Brunei....menci tau....cam drama swasta plak...aku ngan Adam dah kebuluran so aku makan jelah dulu....Adam seperti biasa dia makan habis spagetthi prawn oleo regular sorang-sorang dia..lepas tu 2 biji udang goreng tepung dr starter plate yang aku order...Pizza Royal Masala yg pedas tu pun dia makan gak...pandai makan pedas dah sekarang nie...lepastu makan kek lagi...sonok tengok dia makan...pastu habih susu sebotol , 8oz.
Bila asben aku balik...Adam terus sambut dia dan nak dukunglah apalah...cam tau tau jer aku nak celebrate papa dia...hehe....


Aku beli mug Fathers Day kat hubby ngan Clevin Klein For Men....To hubby..Happy Fathers Day..you'r always my gorgeous and 'ummmpphhhh" asben. Hehe


1 comment:

juhasni said...

wah wah..adam dah besar laa...lama tak jumpakan..sab apa khabar??