Wednesday, March 4, 2009

Cuti Rehat

Esok aku cuti ...sampai hari Isnin. Bestnyer dapat pun rehat. Balik terengganu berehat.

Semua kerja aku dah siapkan, so bolehlah bercuti dengan aman. Kalau tak kena accept phone calls non-stop. eMBA pun aku dah apply harap-harap aku selected...tengok jugak kosong lagi ke idak....kalau tak kenalah tunggu next intake.

Tadi aku call lecturer aku mintak surat sokongan...prof aku yg supervise thesis aku still lagi tanya samaada aku nak jadik lecturer ke tak...? Ingat lagi dia psl tu...hmmmm aku slumber jer kate yg maybe tak der jeki...hehehe....

Kat opis kerja memang melambak...plak tu banyak kes kat opis lately....nantilah kalau free2x aku citer...bukan apa malah nak layan bebudak nie...cumenyer aku kesian kat bos aku pening kepala. Bos aku pening aku pun pening kepala sama sebab aku next kepada dia...any plan mesti dia tanya or at least inform aku....pening2x....

No comments: